با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
انجمن محسن یگانه بسته شد.

اسلایدر

تاريخ : شنبه 22 شهريور 1393برچسب:عکس اینستاگرام,عکس,کنسرت,تک آهنگ, | 12:29 | نویسنده : معین کریمی

دوستان یه توضیح بدم که چرا انجمن بسته شد

دوستان انجمن یه مشکل داشت من مجبور شدم انجمن رو ببندم فعلا انجمی نیست تا مشکلش رو حل کنم

ممکن هست زیاد طول بکشه چون من وقت زیادی ندارم که به انجمن برسم شاید به کل بستمش ولی فعلا سعی دارم مشکلش رو حل کنم بعد از حل شدن مشکل اگه راه اندازی کردم حتما دوباره خبر میدم.

مرسی از شما که من رو حمایت میکنید.



- تراوین

نظرات شما عزیزان:

amir just
ساعت19:53---25 آبان 1393
heyyyyyyyyyyyyyffffffff

یگانه
ساعت11:54---10 آبان 1393

چراااااااااااااااااا؟؟


امیر
ساعت11:53---10 آبان 1393
واقعا بستیش؟ حیف

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا